Monday, August 1, 2011

If You Wonder..About The Spell I'm Under..

It's Your Love - Gil Ofarim

Aneesa Sofea :)
Wajah dan perketinya secantik nama.

Tapi tak sangka, main sihir juga dia ni.
Habis aku dah terkena pesonanya.
Macam kena pukau. Aduh laa...cinta cinta..
Kuasa Allah semuanya.

Isteri aku akhirnya.
Lega aku dapat melamarnya bukan sebagai kekasih, tetapi sebagai isteri.
Itu jauh lebih baik.
Yes! Yes! :)

Kalau someday dia masih tak puas hati dengan jawapan aku bagi tentang dia lah miracle paling best jadi kat aku. Terpaksa lah aku jawab, aku terkena sihir cinta dia. Macam poyo je kan? Tapi kalau dah betul?? Nak buat macam mana. ye dak?

Akhirnya slow-slow dia sedang menerima aku. Aku percaya dia sedang mencuba. Semuanya atas berkat doa dan usaha aku 'mencairkan' dia. Payah wo...ego tinggi bini aku ni. Tapi hati tisu. Perempuan. Biasalah. Tapi sekarang darjat nya tinggi pada aku. Isteri aku. Tulang rusuk aku. Ratu aku! 

Yeah..Love you Fea.. 

So if you wonder
About the spell I'm under
ITS YOUR LOVE

No comments:

Post a Comment